توسعه فضای سبز در محدوده ورودی قدیم شهر پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






سرپرست فضای سبز شهرداری پرند از اجرای طرح کاشت و توسعه فضای سبز در محدوده ورودی جاده قدیم ساوه مدخل شهر جدید پرند خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ رضا مبتکر سهزابی  سرپرست فضای سبز شهرداری در خصوص این طرح گفت: به منظور توسعه سرانه فضای سبز شهر پرند و پوشش گیاهی مناسب برای فضاهای خالی سطح شهر، واحد فضای سبز شهرداری اقدام به اجرای این طرح کرده است.
رضا مبتکر سهزابی  با بیان اینکه کاشت گونه‌های بومی متناسب با آب و هوای منطقه از اولویت های اصلی واحد فضای سبز است، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال فضاهای خالی در سطح شهر که در منظر عمومی قرار دارد و مستعد کاشت است، درخت، درختچه و طراحی فضای سبز انجام می شود.
وی ادامه داد: واحد پارکها و فضای سبز پرند، با برنامه ریزی ها و اقدامات زیر ساختی انجام یافته طی ماه های گذشته و پیگیری کارشناسان فضای سبز سعی داریم کاشت گونه های مقاوم و بومی در توسعه فضای سبز در اولویت باشد.
 سرپرست فضای سبز شهرداری پرند با اشاره به  اینکه در توسعه فضای سبز نوع گونه های کاشته شده همواره مد نظر بوده و هست، تصریح کرد: گونه های کاشته شده خرزهره و توت کاکوزا که از گونه های مقاوم و کم آب هستند، انتخاب شده است.
این مسئول اظهار کرد:واحد پارکها و فضای سبز به دستور مهندس یحیی پور به طور جدی پیگیر توسعه فضای سبز پرند بوده و به حتم این امر با نگرشی کارشناسانه و علمی محقق می شود.
سرپرست فضای سبز شهرداری پرند در مورد این پروژه گفت: عملیات بستر سازی و خاکریزی این طرح در باند جنوبی بلوار باهنر از میدان آزادی به سمت ورودی جاده قدیم ساوه جهت احداث در حال انجام است.
مبتکر در پایان گفت: به لطف خدا و تلاش همکاران قصد داریم سرانه فضای سبز شهر جدید پرند را افزایش دهیم و از همشهریان تقاضا داریم در نگهداری درختان و فضای سبز کوشا باشند تا شهری سبز و با نشاط داشته باشیم





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 706
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 3 آبان 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');